کتاب چگونه حافظه برتر داشته باشیم

دریافت جایزه بین المللی «اسکاتسمن» در سال 1964. دریافت جایزه «دانون» از موسسه مطالعات روانشناسی فرانسه دریافت مدال « ورمیل »
تولید کننده:
انتشارات ققنوس

فروشندگان: فروشنده

پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

«چگونه حافظه برتر داشته باشیم» از کتاب‌های کاربردی و جامع پروفسور روبرت توکه در زمینه‌ی تقویت حافظه و دست‌یابی به ذهنی هشیار است. این مولف تاکنون 55 کتاب را به رشته‌ی تحریر در آورده و موفق به کسب عنوان‌های متعدد علمی شده است. این کتاب به قلم ساعد زمان به فارسی ترجمه شده و توسط انتشارات ققنوس به چاپ رسیده است. 

این کتاب، راهنمایی عملی است که به شما امکان می‌دهد حافظه‌ای فوری،‌ سریع و مطمئن را در خود به وجود آورده و آن را حفظ کنید. جنبه‌ فیزیولوژیکی عملکرد و تربیت حافظه، در این کتاب به شکل گسترده‌ای مورد بررسی قرار گرفته و نویسنده تأثیر برخی از مواد غذایی غنی از فسفر، منیزیم و کلسیم، برخی ویتامین‌ها و اسید گلوتامیک را بر عملکرد حافظه مطرح ساخته است. علاوه بر آن، گروهی از تمرینات تنفسی ویونیزاسیون منفی هوا که توانایی تمرکز،‌ قدرت یادگیری و مقاومت در برابر خستگی را افزایش می دهد و سرانجام یک رشته داروهای شیمیایی و گیاهی که در صورت بروز ضعف حافظه تجویز می شود، مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد. از نظر روانشناسی،‌ این کتاب، اصول به خاطرسپاری و راه های حفظ و نگهداری سیستم مغزی را که باید برای دریافت و حفظ  در دراز مدت به کار برده شود، تشریح کرده است. 

توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
امتیاز و دیدگاه کاربران
اولین نفری باشید که پرسش جدید ثبت می کند

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.