کتاب هندسه دهم ریاضی سری 40 قدم کلاغ سپید

درس‌نامه‌های جامع + پرسش‌‌های چهارگزینه‌ای + پاسخ‌نامه‌ی تشریحی
امتیاز 22 نفر
5.0 از 5

فروشندگان: فروشنده

پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

مؤلفان کتاب‌های 40 قدم براساس چهارچوب‌های تعریف شده و با الگو قرار دادن کتاب‌های درسی جدید، هر کتاب را در قالب چهل بخش آموزشی شامل درس‌نامه‌های کامل و مفهومی، مثال‌های تشریحی در متن درس‌نامه‌ و مثال‌های چهارگزینه‌ای در پایان هر قدم، به‌طور کامل و حرفه‌ای طبقه‌بندی کرده‌اند و مطالب درسی کتاب‌های دوره‌ی متوسطه‌ی دوم را به شیوایی و با ضرب‌آهنگی مطلوب آموزش داده‌اند و در پایان هر قدم با طراحی تمرین‌های چهارگزینه‌ای، امکان تکرار و مرور نکات آموزشی را برای دانش‌آموزان فراهم کرده‌اند. همچنین در پایان هر چند قدم، مجموعه‌ای از تست‌های تألیفی و تست‌های کنکورهای سراسری با مفاهیم درسی وابسته به هم و مکمل یکدیگر آورده شده تا دانش‌آموزان کوشا با تجزیه‌ و تحلیل این تست‌ها بتوانند توانایی و دانشی را که از طریق مطالعه درس‌نامه‌ها و حل مثال‌ها و تمرین‌ها به دست آورده‌اند، به‌طور جدی در محک آزمون قرار دهند. پاسخ‌های تشریحی تمرین‌های پایان هر قدم و تست‌های مرور و جمع‌بندی قدم‌ها به‌طور مفصل همراه با توضیحات کافی و با نثری روان در بخش پاسخ‌نامه در پایان کتاب نگاشته شده است.

«40 قدم هندسه دهم» توسط جناب آقای مهندس محمد صحت‌کار در 408 صفحه گردآوری‌ شده و انتشارات کلاغ سپید نیز آن را به چاپ رسانده است. این کتاب موارد زیر را دربردارد:

  • آموزش کامل کتاب درسی در چهل قدم آموزشی
  • شامل 1100 مثال و پرسش چهارگزینه‌ای
  • ارائه‌ی پاسخ تشریحی پرسش‌ها در پایان کتاب
توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
درباره محصول دیدگاهی بنویسید
مرتب سازی بر اساس:
جدیدترین مفیدترین
29 دی 1402
علیرضا دبستانی
کتاب بسیار بسیار خوبی هستش و همه نیاز های من رو در امتحان رفع کرد ، درس نامه بسیار کاربردی ای داره و نیازی به حل نمونه سوال برای آمادگی قبل امتحان نداره ، قیمت این کتاب نسبت یه سایر کتاب های دیگه بسیار بسیار خوبه و همچنین کتابی یا همچین کیفتی نمیشه پیدا کرد . گرافیک چاپ بسیار عالی عه و کیفیت کاغد ها بسیار خوب و مثل بقیه انتشارات کیفیت کاغذش مثل کاغذ روزنامه نیست . در خرید این کتاب اصلا شک نکنید چاپ رنگی داره و گرافیک کلی کتاب عالی عه
4 اردیبهشت 1397
شایان رضاپور
.
کتابی با رویکردی کاملا متفاوت نسبت به بقیه کتاب های موجود این کتاب واقعا باعث ایجاد علاقه به هندسه میشه
پرسش و پاسخ

سلام می خواستم بدونم از نظر تست ها میکرو بهتره یا این کتاب؟ خواهشا کمک کنید. ممنون.

محمد هادی عمرانپور : 30 تیر 1397

سلام محمدهادی جان؛ به انتخاب و هدف شما بستگی دارد.کتاب چهل قدم شامل تست‌های تالیفی، مفهومی و کنکور سراسری مرتبط با مباحث درسی است. کتاب میکرو طبقه‌بندی نیز دارای تست‌های تالیفی و کنکوری است. بنابراین هر دو کتاب برای تقویت مهارت تست‌زنی دانش آموزان مناسب هستند. فقط سطح درسنامه‌ و تست‌های 40 قدم در سطح تیزهوشان است.

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

×

مرورگر شما PDF را پشتیبانی نمی کند. دانلود PDF

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.