کتاب آمار و احتمال یازدهم ریاضی سری آموزش فضایی انتشارات مهر و ماه سال چاپ 1402

تولید کننده:
انتشارات مهروماه

فروشندگان: فروشنده

پشتیبانی 24 ساعته
7 روز ضمانت بازگشت کالا
ضمانت کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

همانطور که می‌دانید دروس ریاضی بسیار مفهومی و گاهی پیچیده هستند، به همین منظور کتاب آمار‌و‌احتمال یازدهم ریاضی سری آموزش فضایی از انتشارات مهر‌و‌ماه توسط جواد ترکمن و روح‌الله مصطفی‌زاده در 234 صفحه به چاپ رسیده است تا با ارائه درسنامه‌ها و مثال‌های متنوع از پیچیدگی مباحث بکاهد. اگر تابه‌حال از روش‌های مختلف حفظی برای یادگیری مطالب ریاضی استفاده می‌کردید، از‌این به بعد همه آن روش‌ها را کنار بگذارید و با آموزش‌های مفهومی و کاملی که این کتاب در اختیارتان قرار می‌دهد، طعم درس آمار را جوری دیگری بچشید و ببینید چه مزه‌ای دارد! طعمش متفاوت‌ و خوشمزه‌تر است نه؟!

شما به عنوان یک آدم فضایی، با در اختیار داشتن درسنامه‌هایی که شامل مثال‌های متنوعِ حل مسئله هستند، دیگر هیچ مسئله‌ای را بی پاسخ نمی‌گذارید چراکه همه استراتژی‌های لازم را یاد گرفته‌اید.

تمرین با استفاده از تست‌های متناسب با هر موضوع و همینطور تست‌های ترکیبی در انتهای هر فصل، به تثبیت مهارت‌ها کمک بزرگی می‌کند.

مجموعه کاملی از سوالات تشریحی و امتحانی در کتاب فوق وجود دارند و از آنجایی که هیچ سوالی در این کتاب بی‌جواب نمی‌ماند، پس تمام پرسش‌ها و تست‌ها به همراه پاسخ کامل در اختیار شما قرارگرفته‌اند.

گاج مارکت با ارائه کتابی فضایی قصد دارد شما را تا اوج آسمان‌ها ببرد تا لذت خواندن کهکشانی‌ترین کتاب آموزشی دنیا را تجربه کنید.

توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
اولین نفری باشید که این کالا را بررسی می کند
اولین نفری باشید که پرسش جدید ثبت می کند

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

×

مرورگر شما PDF را پشتیبانی نمی کند. دانلود PDF

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.