کتاب قتل در قطار اورینت مجموعه کتاب های کمیک استریپ

پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

کمیک استریپ یا داستان مصور به مجموعه‌ای از تصاویر دنباله‌دار که ماجرایی را روایت می‌کنند، گفته می‌شود. در این مجموعه داستان غالبا یک راوی داستان و یک تصویرگر وجود دارد که در کنار هم تلاش می‌کنند موضوع و مضمون داستان را بهتر انتقال دهند. در این داستان پوآرو برای رفتن به تعطیلات تصمیم می‌گیرد با قطار تندروی اورینت که قطاری لوکس بوده سفر کند، زمانی که سوار قطار می‌شود با کمال تعجب می‌بیند که تمامی همسفرانش از طبقه‌ی اشراف و اعیان زاده هستند. در یک شب برفی به پوآرو خبر می‌دهند یک نفر در قطار به طرز دلخراشی کشته شده و زمانی که پوآرو از هویت مقتول باخبر می‌شود تصمیم می‌گیرد که این پرونده را دنبال نکند. به راستی چه علتی می‌تواند این کارآگاه وسواسی بلژیکی را از کشف راز این قتل بازدارد؟... .

کتاب پیش رو محصولی از انتشارات نگارش الکترونیک کتاب است. این کتاب توسط آگاتا کریستی نوشته شده و سپیده حبیبی آن را ترجمه کرده است. این اثر در 44 صفحه تماما رنگی با کاغذ گلاسه به چاپ رسیده است. کتاب قتل در قطار اورینت با موضوع ادبیات داستانی برای گروه سنی کودک و نوجوان مناسب است. 

"و تازه بدتر از همه این‌ها، دری که بین اتاق من و اون مرد به قتل رسیده وجود داره، قفل و زنجیر نشده! حتما قاتل از اتاق من رد شده رفته اون یکی اتاق. وای! باید زودتر به دختر بگم چی شده!"

توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
امتیاز و دیدگاه کاربران
اولین نفری باشید که پرسش جدید ثبت می کند

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.