کتاب قتل بر رود نیل مجموعه کتاب های کمیک استریپ

پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

کمیک استریپ یا داستان مصور به مجموعه‌ای از تصاویر دنباله‌دار که ماجرایی را روایت می‌کنند، گفته می‌شود. در این مجموعه داستان غالبا یک راوی داستان و یک تصویرگر وجود دارد که در کنار هم تلاش می‌کنند موضوع و مضمون داستان را بهتر انتقال دهند. این کتاب داستان زنی به نام جکی را بیان می‌کند که دیوانه‌وار عاشق مردی به نام سیمون است. جکی برای این که از مشکلات و دغدغه‌های عشق خود بکاهد، از دوست صمیمی خود «لینت» برایش درخواست کار می‌کند. بعدها سیمون با لینت که زنی زیبا و ثروتمند بود ازدواج می‌کند، جکی با قلبی آکنده از اندوه با این رخداد چگونه کنار می‌آید؟ آیا او از سیمون و لینت انتقام می‌گیرد؟... .

کتاب پیش رو محصولی از انتشارات نگارش الکترونیک کتاب است. این کتاب توسط آگاتا کریستی نوشته شده و سپیده حبیبی آن را ترجمه کرده است. این اثر در 44 صفحه تماما رنگی با کاغذ گلاسه به چاپ رسیده است. کتاب قتل بر رود نیل با موضوع ادبیات داستانی برای گروه سنی کودک و نوجوان مناسب است. 

"قاتل از اتفاقی که اون شب توی اتاق مهمون افتاد با خبر بوده... اون از این فرصت استفاده می‌کنه و می‌ره اسلحه رو برمی‌داره و باهاش لینت رو می‌کشه. حتی حرف "ج" رو هم حک می‌کنه روی دیوار. همه‌ی این مدارک، ما رو به جکلین می‌رسونه!"

توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
امتیاز و دیدگاه کاربران
اولین نفری باشید که پرسش جدید ثبت می کند

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.