کتاب شیطان زیر آفتاب مجموعه کتاب های کمیک استریپ

پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

کمیک استریپ یا داستان مصور به مجموعه‌ای از تصاویر دنباله‌دار که ماجرایی را روایت می‌کنند، گفته می‌شود. در این مجموعه داستان غالبا یک راوی داستان و یک تصویرگر وجود دارد که در کنار هم تلاش می‌کنند موضوع و مضمون داستان را بهتر انتقال دهند. در این داستان پوآرو به منظور تمدد اعصاب به جزیره‌ای در سواحل جنوبی دوون رفته و در هتلی زیبا و شیک ساکن می‌شود. در این هتل مهمانان زیادی به جهت تفریح در جزیره آمده‌اند، یکی از این مهمانان که اندکی پس از پوآرو وارد جزیره شده و با ورودش تنش و آشوبی به پا می‌کند، کنت مارشال و همسر زیبا و جذابش آرلنا استوارت است. چند روز بعد که جسد آرلنا در ساحل پیدا می‌شود، پوآرو کنکاش و جست‌و‌جوی خود را برای پیدا کردن قاتل آغاز می‌کند... .

 کتاب پیش رو محصولی از انتشارات نگارش الکترونیک کتاب است. این کتاب توسط آگاتا کریستی نوشته شده و سپیده حبیبی آن را ترجمه کرده است. این اثر در 48 صفحه تماما رنگی با کاغذ گلاسه به چاپ رسیده است. کتاب شیطان زیر آفتاب با موضوع ادبیات داستانی برای گروه سنی کودک و نوجوان مناسب است. 

 "حالا از این خبر دارین که همین چند سال پیش اینجا یه قتل وحشتناک صورت گرفت و همین‌طوری هم حل نشده موند؟ پروند‌ه‌ی آلیس کاریگن رو می‌گم! صاحب مسافرخونه‌ی جولی راجر همه چیزو در این مورد بهم گفت، مگه نه آدل؟"  

توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
امتیاز و دیدگاه کاربران
اولین نفری باشید که پرسش جدید ثبت می کند

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.