کتاب رقص با اژدهاها مجموعه نغمه آتش و یخ جلد 5 بخش 3

جلد پنجم از مجموعه نغمه آتش و یخ
تولید کننده:
انتشارات ویدا

فروشندگان: فروشنده

پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

چه کسی می‌داند که قاتل اصلی لرد تیوین که بوده است؟! تیریان لنیستر، بران استارک، جان اسنو و دنریز تارگارین اکنون درگیرودار چه ماجراهایی اسیرند! ماجراهای این کتاب نه در ادامه، که همزمان با وقایع کتاب چهارم و آن سوی سرزمین پادشاهان به وقوع می‌پیوندد و پرده از رازهایی برمی‌دارد که ممکن است تصور شما را از سرانجام داستان برهم زند، زیرا زمستان در راه است... .

مجموعه‌ی نغمه‌ی آتش و یخ در حقیقت سه داستان در یک داستان است: داستان نخست و اصلی نبرد بر سر تخت آهنین است که در وستروس رخ می‌دهد. داستان دوم در شمال سرزمین پادشاهان اتفاق می‌افتد، جایی که دیواری بسیار بزرگ از یخ قلمرو انسان‌ها را از وحشی‌ها و موجودات از ما بهتران جدا می‌کند. داستان سوم در آن سوی دریاها، از ماجراهای دنریز تارگارین، آخرین بازمانده‌ی پادشاهان به حق وستروس، حکایت دارد... . این مجموعه بی شک یکی از برجسته‌ترین مجموعه رمان‌های جرج آر.آر.مارتین نویسنده‌ی مشهور آمریکایی است که در سرتاسر دنیا به بیست زبان مختلف ترجمه و به فروش رسیده است. مجله‌ی تایم، در سال 2011 او را در فهرست صد مرد تاثیرگذار جهان قرار داده است. 

"جان پس از ورود به اتاقش متوجه شد که او درست می‌گوید. گرگ شوم سفید و غول‌پیکر آرام و قرار نداشت. او از یک طرف سربازخانه به  طرف دیگر می‌دوید و از برابر کوره‌ی سرد آهنگری می‌گذشت و دوباره باز می‌گشت. جان صدا زد: «گوست، آروم باش. بشین. گوست، بشین.» با این حال هنگامی که خواست او را نوازش کند، گرگ غرشی کرد و دندان‌هایش را به او نشان داد."

توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
امتیاز و دیدگاه کاربران
اولین نفری باشید که پرسش جدید ثبت می کند

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.