کتاب تکنیک های مثلثات سریع سری لقمه انتشارات مهر و ماه سال چاپ 1402

تولید کننده:
انتشارات مهروماه

فروشندگان: فروشنده

پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

هر جا که نیاز به محاسبه وجود داشته باشد؛ چه در هنگام فعالیت‌های عادی روزمره مثل خرید از سوپرمارکت و چه در هنگام مواجهه با محاسبات پیچیده‌تر در هنگام حل مسائل امتحانی، تکنیک‌های جالب و سرگرم‌کنندۀ این مجموعه به کمک شما می‌آید تا مانند یک نابغه، محاسبات را انجام داده و اطرافیان خود را شگفت‌زده کنید.

در این مجموعۀ جامع و بی‌نظیر که به قلم شیوا و شیرین مصطفی باقری، یکی از ارزشمندترین اساتید ریاضی کشور به رشتۀ تحریر درآمده، می‌آموزید که چگونه محاسبات را ساده، سریع و بدون استفاده از ماشین‌حساب انجام دهید و از آن‌ها لذت ببرید.

کتاب مثلثات سریع از سری لقمۀ انتشارات مهروماه است. این کتاب قابل استفاده برای دانش‌آموزان، دانشجویان، معلمان، مشاوران، مؤلفان، محققان، اساتید دانشگاه، مدیران و کارکنان شرکت‌ها، بازرگانان، فروشندگان، هنرمندان، خانم‌های خانه‌دار و... است.

کتاب مثلثات سریع چکیدۀ 4 کتاب جمع و تفریق سریع، ضرب سریع، تقسیم سریع و جذر سریع است که تکنیک‌های مناسب برای کنکور را از این کتاب‌ها گرفته و در یک کتاب با این عنوان جای داده است. این روش‌ها به خواننده احساس خوبی می‌دهند و باعث می‌شوند تا انگیزه و اعتماد به نفس بیشتری برای یادگیری و استفاده از مثلثات داشته باشند. همچنین در کنکورهای مختلف می‌توان با این تکنیک‌ها به راحتی به انواع سؤال‌ها پاسخ داد.

این کتاب مناسب برای پایۀ دهم، یازدهم و دوازدهم است که انتشارات مهروماه آن را در 158 صفحه و قطع جیبی به چاپ رسانده است.

کتاب‌های سری لقمۀ انتشارات مهروماه به دلیل حجم کم و اندازۀ کوچکشان همه جا از جمله: مترو، اتوبوس، مهمانی و... قابل حمل هستند، در نتیجه به کمک آن‌ها می توان از وقت‌های مرده استفادۀ لازم و مفید را برد.

از ویژگی‌های این کتاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تکنیک‌های سریع و فوق سریع
  • مشترک برای هر دو رشته ریاضی و تجربی
توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
امتیاز و دیدگاه کاربران
اولین نفری باشید که پرسش جدید ثبت می کند

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.