کتاب تربیت جنسی کودکان

تولید کننده:
انتشارات ذکر
پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

ما همیشه نمی‌توانیم مراقب بچه‌ها باشیم اما می‌توانیم آنان را افرادی قوی تربیت‌کرده و تا رسیدن به امنیت و اطمینان همراهی‌شان کنیم. قوی کردن کودکان بهترین روش برای حفاظت از آنان در برابر سوءاستفاده است. این مسئله در کردار و رفتار فرد نمایان می‌شود. این حالت به کودک اجازه می‌دهد تا اگر تماس، نگاه یا حرفی به نظری درست و خوشایند نباشد، بتواند آن را به‌خوبی احساس کند. این احساس به کودک کمک می‌کند که وقتی فردی قصد نزدیک شدن به او را دارد، "نه " بگوید و از خودش محافظت کند. بچه‌ها برای این منظور باید بیاموزند، با اعتمادبه‌نفس و عزت‌نفس با بدن، جنیست و احساسات خود چگونه برخورد کنند.

این کتاب به والدین اطمینان خاطر می‌دهد و مسائل مهم و اساسی، همچنین اطلاعات و اندرزهای خوبی به آنان ارائه می‌دهد. ایده‌ها، بازی‌ها، قصه‌ها، شعرها و تمرینات ارزشمندی در این کتاب هست که به والدین برای درک بدن و کسب تجارب مهم توسط خود کودک کمک می‌کند تا با کودکان صحبت کنند و به سؤالاتشان پاسخ دهند و کودکان را به روشی مفید و سازنده با موضوعات بدن، جنسیت و احساسات آشنا کنند.

کتاب تربیت جنسی کودکان که در خصوص آشنایی با مراحل رشد جنسی کودکان است را رگینا فینکه نوشته و لی لا لفظی آن را ترجمه کرده است. انتشارات فنی ایران این کتاب را در 144 صفحه و قطع رقعی برای والدین منتشر کرده است.

توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
امتیاز و دیدگاه کاربران
اولین نفری باشید که پرسش جدید ثبت می کند

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.