کتاب بیشعوری

راهنمای عملی شناخت و درمان خطرناک‌ترین بیماری تاریخ بشریت (با جلد گالینگور)
تولید کننده:
انتشارات تیسا
پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

آیا از اینکه همسایه‌تان زباله‌هایش را در جوی آب می‌ریزد عصبانی هستید؟ آیا تابه‌حال پیش آمده که در اداره‌‌ای  برای گرفتن یک امضاء روزها و ساعت‌ها در آمدوشد باشید؟ آیا احساس می‌کنید برخوردهای رئیس‌تان با شما توهین‌آمیز است؟ آیا با شنیدن حرف‌های سیاست‌مداران دچار رعشه و ناسزاگویی می‌شوید؟ هیچ دلتان خواسته یک صندلی را بر فرق پزشکی بکوبید که بدون آنکه اجازه بدهد در مورد بیماری‌تان توضیحی بدهید شروع به نوشتن نسخه کرده است؟ آیا از دیدن مجری‌های تلویزیون عصبی می‌شوید؟ آیا وسوسه خفه کردن فامیل‌هایی که دائما مشغول فضولی، نصیحت و بزرگ‌تری‌اند، زیاد به سراغ‌تان می‌آید؟ با همکاران از زیر کار دَررو و زیرآب زن زیاد دست‌به‌یقه می‌شوید؟ آیا هر هفته دوستانی به سراغتان می‌آیند که بخواهند شما را به فعالیت تجاری با آیین جدیدی دعوت یا دست‌کم چاکرایتان را باز کنند؟ رابطه‌تان با همسرتان چطور است؟ به فکر جدا شدن از او هستید یا آن‌قدر شرور است که حتی جرات جدا شدن از او را هم ندارید؟ اگر پاسختان به این پرسش‌ها مثبت است، این کتاب را بخرید. چرا که شما با بی‌شعورها سر و کار دارید و این کتاب خودآموز ارزشمندی است برای شناخت و درمان عارضه بی‌شعوری و نحوه‌ی رفتار با مبتلایان به این بیماری.

خاویر کرمنت (که علی‌الظاهر واقعا هم پزشک است) در این کتاب طنزآمیز مدعی می‌شود که بی‌شعوری یک بیماری و اعتیاد است و نه نوعی بداخلاقی یا سوء رفتار. بعد در قالب یک پزشک که شناخت و درمان بی‌شعورها را کار خود قرار داده با نظیره‌نویسی کتاب‌های عامه‌پسند روانشناسی به معرفی بی‌شعوری از زوایای مختلف می‌پردازد. نگاه خاویر کرمنت نویسنده کتاب بی‌شعوری به مسئله بی‌شعوری در جوامع چگونه است. در مورد استعداد بی‌شعوری سیستم بوروکراسی دولتی و نظام دیوان‌سالار می‌نویسد. این نوع بی‌شعوری به صورت‌های مختلفی دولت را فلج کرده‌ است

«بیشعوری» نوشته‌ی خاویر کرمنت ست و توسط محمود فرجامی ترجمه شده و انتشارات تیسا آن را در قطع رقعی و با جلد گالینگور به چاپ رسانده است. موضوع این کتاب در زمینه خودشناسی است.

توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
امتیاز و دیدگاه کاربران
اولین نفری باشید که پرسش جدید ثبت می کند

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.