کتاب بازیگری حرفه ای

ملیسا برودر، لی مایکل کان، مدالین اولنک، ناتانیل پولاک، رابرت پرویتو، اسکات زیگلر
تولید کننده:
انتشارات روزبهان
پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

 کتاب پیش رو به عنوان یکی از جامع‌ترین کتب آموزش بازیگری در این حوزه شناخته می‌شود. این کتاب حاصل همکاری بنام‌ترین فعالان عرصه‌ی تئاتر در آمریکا است که توسط احمد دامود به فارسی ترجمه شده و در اختیار علاقه مندان به حوزه‌ی بازیگری و نمایش قرار گرفته است.

این کتاب همان طور که از یادداشت مولفان آن بر می آید، حاصل کار گروهی از بازیگران حرفه ای تئاتر آمریکا همچون ملیسا برودر، لی مایکل کان، مدالین اولنک، ناتانیل پولاک، رابرت پرویتو، اسکات زیگلر بوده که با حمایت دانشگاه نیویورک، کارگاهی را با نام «پراکتیکال استتیکزورک شاپ» شکل دادند که دیوید ممت نویسنده برجسته دهه اخیر آمریکا، برنده جایزه پولیتزر و استاد بازیگری، در اداره آن نقش فعالی داشت. به هر حال او اعتقاد دارد که کتاب حاضر بهترین کتاب بازیگری است که در طول بیست سال گذشته نوشته شده است. و بالاخره اینکه این کتاب که در برخی موارد باورداشت‌های متداول درباره بازیگری را بر هم می زند، جزء کتب درسی دانشگاه نیویورک قرار گرفته است. از آنجا که کلیه مثال‌ها و نمونه های تمرینی که در کتاب آورده شده از نمایشنامه های غیر ایرانی گرفته شده‌اند، روشن است که خواننده ارتباط  دلخواه را با آن‌ها برقرار نکند.  

"بازی کردن یعنی انجام کاری؛ بنابراین همیشه باید کار خاصی برای انجام دادن روی صحنه داشته باشید وگرنه بی‌درنگ از بازی کردن باز خواهید ایستاد. به همین دلیل است که رویداد تا این حد برای بازیگر اهمیت دارد."

توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
امتیاز و دیدگاه کاربران
اولین نفری باشید که پرسش جدید ثبت می کند

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.