کتاب تاریخ ادبیات جامع کنکور سری آس

نظام قدیم
امتیاز 17 نفر
4.9 از 5

فروشندگان: فروشنده

پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

تاریخ ادبیات، شخصیت‌ها، آثار و اتفاقات ادبی را در طول تاریخ بررسی می‌کند. به خاطر سپردن صدها کتاب و نویسنده که چه‌بسا هیچ‌کدام را ندیده و نخوانده‌اید کار مشکلی به نظر می‌آید. کتاب "استند آپ کمدی تاریخ ادبیات کنکور" شرحی است مصور از مفاهیم تاریخ ادبیات دوره‌ی متوسطه که در فراگیری آسان این مباحث به دانش‌آموزان کمک شایانی می‌کند. در این کتاب به مجموعه‌ای بی نقص از کلیدی‌ترین عبارات و مطالب تاریخ ادبیات مقطع دبیرستان دسترسی خواهید داشت. این کتاب دارای بخش‌های مختلفی همچون درسنامه، تصویر، جدول و پرسش است. درسنامه، نخستین بخش کتاب و اولین مرتبه‌ی مرور مطالب است. بخش تصویری این کتاب مجموعه‌ای است خوشرنگ و جذاب از کاریکاتورهای دیدنی. استفاده از حافظه دیداری در فراگیری مطالب، تاثیر شگرفی در عمق بخشی به آموخته‌ها، تفهیم بیشتر و بهتر نکات، کوتاهی زمان یادگیری و همچنین به خاطر آوردن مباحث سر جلسه آزمون دارد. این بخش شامل تصاویر انفرادی و دسته جمعی از شخصیت‌های ادبی ایران و جهان است. در تصاویر دسته جمعی، شخصیت‌ها براساس انواع ادبی، سبک نگارش، ملیت و دیگر نقاط مشترک گروه‌بندی شده‌اند. در بخش جدول، شخصیت‌ها و آثار مشابه، درون جدول و براساس شباهت‌هایشان، هم‌گروه شده‌اند. داوطلبان می‌توانند موضوعات فرعی و مسائل جزئی از زندگی شخصیت‌ها را در بخش "فضولی موقوف" مطالعه کنند. همچنین دانش‌آموزان گرامی قادر خواهند بود در فصل "لطفا دست نزنید"، با تکیه بر شگردهای خاص، نام‌ها، آثار و عنوان کتاب‌ها را در ذهن خود حک کنند. دانش‌آموزان با پیشرفت در روند کتاب، آمادگی لازم برای ورود به بخش پرسش را پیدا خواهند کرد. در این فصل با انواع پرسش‌های چهارگزینه‌ای متفاوت از مبانی کتاب درسی روبه رو خواهید شد که به تسلط هر چه بیشتر دانش‌آموزان به این مباحث می‌انجامد. می‌توانید با مرور پرسش‌های ترکیبی و پرسش‌های جامع این کتاب، دیدی بازتر نسبت به پرسش‌های کنکور سراسری به دست آورید. با توجه به این که با مطالعه‌ی کتاب، اطلاعات تاریخ ادبیاتی داوطلبان سه بار (در قالب‌های درسنامه، تصاویر و جدول) به طور کامل مرور شده، مولفان در پاسخگویی به سوالات به ذکر پاسخ کلیدی بسنده کرده‌اند. شایان ذکر است که انتشارات بین‌المللی گاج کتاب دیگری برای یادگیری آسان تاریخ ادبیات کنکور با عنوان «کتاب تاریخ ادبیات موضوعی جلد نفیس - سری آس» منتشر کرده است. داوطلبان گرامی در صورت تهیه‌ی کتاب ذکر شده، به دلیل مشابهت محتوایی که با این کتاب دارد، دیگر نیازی به خرید این اثر نخواهند داشت.

توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
درباره محصول دیدگاهی بنویسید
مرتب سازی بر اساس:
جدیدترین مفیدترین
18 آبان 1396
علی جعفریان
فوق العاده
بهترین کتاب برای تستای تاریخ ادبیات مرسی گاج
28 مهر 1396
علی سهرابی
کتاب
سلام مرسی بابت کتاب خوبتون این کتاب سفارش دادیم با پست پیشتاز چند روز کاری دیگه بدستمون میرسه بعدش اگه خونه ناباشیم چی ؟؟؟ ***سپاس*** پاسخ: سلام دوست عزیز؛ اگر بسته ها را با پست پیشتاز سفارش داده باشید بعد از تحویل به پست تا 48 ساعت کاری بعد بدست شما می رسد و اگر با پست سفارشی درخواست داده باشید در بازه 3 تا 5 روز کاری به دست شما خواهند رسید. لطف کنید و با شماره 02164343003 تماس بگیرید تا همکاران بنده در این مورد شما را به طور کامل راهنمایی کنند
پرسش و پاسخ

فقط تاریخ ادبیات عمومیه؟!

: 20 اردیبهشت 1397

با سلام دوست عزیز؛ بله کتاب مد نظر شما مختص تاریخ ادبیات عمومی است.

گاج جان این کتاب با تاریخ ادبیات موضوعی اس چ فرقی داره ؟

ارشیا صالحیان : 5 بهمن 1396

سلام ارشیا جان؛ این کتاب ویرایش جدید کتاب تاریخ ادبیات موضوعی می باشد. همچنین شما می توانید با مراجعه به قسمت جزییات و ویژگی های کالا کتاب موردنظرتان اطلاعات تکمیلی بیشتری در این زمینه کسب کنید.

ببخشیدچندتا تست داره؟

amir jafari : 5 بهمن 1396

سلام امیر جان؛ لطف کنید و با شماره 6420-021 تماس بگیرید تا همکاران بنده در این مورد شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

×

مرورگر شما PDF را پشتیبانی نمی کند. دانلود PDF

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.