پوشه دکمه دار دلی مدل W338984

تولید کننده:
deli
پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

کیف‌ها و کوله‌ها از جمله لوازم پرکاربردی هستند که غالبا برای همگان مورد استفاده قرار خواهند گرفت اما گاها نیاز ما برای جا‌به‌جایی لوازممان خیلی کم‌تر از گنجایش و ظرفیت کیف‌ها بوده که در این مواقع پوشه‌ها می‌توانند انتخاب بهتری باشند، محصول پیش رو پوشه دکمه‌دار دلی (Deli) بوده که در آن به‌ راحتی می‌توان برگه‌های کاغذ و نوشت‌افزار را جای داد. این پوشه از جنس پلاستيک ساخته شده است. پوشه دکمه دار از یک طرف از پراکندگی برگه‌های مهم اداری و تحصیلی‌تان جلوگیری می‌کند و از سوی دیگر از آن‌ها در مقابل آب و گردوخاک محافظت می‌کند. علاوه‌بر آن‌که این محصول برای جابه‌جایی برگه‌هایتان بسیار کارآمد است، یک ابزار بایگانی خوب نیز به‌حساب می‌آید. نگهداری و بایگانی مدارک و اسناد می‌تواند کار سخت و زمان‌بری باشد، یکی از راه‌های آسان‌تر کردن این کار، استفاده از وسایلی چون پوشه است. این محصول باکیفیت مناسب به‌خوبی از پس این وظیفه‌ بر خواهد آمد.

آغاز فعالیت برند مشهور "deli"  در کشور چین بود. در سال  1988 "نین بودلی" تصمیم گرفت کارخانه‌ای  با رویکرد تولید لوازم‌التحریرتأسیس کند. امروزه این شرکت توانسته به عنوان یکی از برترین تولید کننده‌های لوازم‌التحریر در سطح آسیا مشهور شود. ""Deli با داشتن بیش از 7000 کارمند در شهرهای مهمی چون دوبی، مسکو و توکیو، در جهت جهانی شدن گام بر‌می‌دارد. تولیدات کارخانه ""deli با گوناگونی 3000 کالا، در دسته بندی‌های متفاوتی قرار می‌گیرد. کتگوری‌های این محصولات شامل  لوازم اداری، ماشین حساب، انواع فایل و پوشه، لوازم التحریر دانش‌آموزی، وایت برد و ... است. درمیان کارکنان شرکت "دلی" این باور وجود دارد که هر مشتری یک شریک برای deli است. با گذشت 30 سال از تأسیس برند دلی، این شرکت همواره توانسته سیاست کیفیت بالا را در کنار قیمت مناسب، روی محصولاتش داشته باشد.

در فروشگاه اینترنتی گاج مارکت می‌توانید با گستردگی محصولات این برند آشنا شوید و در کمترین زمان خریدی آسان و مقرون به صرفه را تجربه کنید.

توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
امتیاز و دیدگاه کاربران
اولین نفری باشید که پرسش جدید ثبت می کند

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.