مداد نوکی 0.7 میلی متری زبرا مدل Drafix

امتیاز 10 نفر
5.0 از 5
تولید کننده:
Zebra

فروشندگان: فروشنده

پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

مداد نوکی زبرا مدل Drafix دربین دانشجویان و هنرجویان به دلیل نشان دادن درجه ضخامت نوک قرار گرفته در مدادنوکی، محبوبیت ویژه‌ای دارد و از وسایل پرکاربرد و همیشگی آنهاست. بدنه این مدادنوکی دارای شیارهای افقی بوده که از خستگی و عرق کردن دست  جلوگیری کرده و برای نوشتن های طولانی مدت انگشتان را خسته نمی‌کند. در انتهای این محصول پاک‌کنی تعبیه شده است. همچنین با داشتن گیره فلزی امکان حمل آن آسان شده است. مداد نوکی زبرا مدل Drafix با نوک 0.7 میلی‌متر در 5 رنگ آبی روشن، زیتونی روشن، سبزآبی روشن، صورتی روشن و یاسی تیره در اختیار شما قرار گرفته است.

در سال ۱۹۴۵ تمام امکانات و دستگاه های زبرا تحت حملات بمب گذاری متفقین در جنگ جهانی دوم از بین رفت. اما در سال 1948 اولین برنامه بازسازی اجرا شد و ادامه پیدا کرد و پس از اتمام طرح دوم بازسازی در سال ۱۹۵۰، تولید انبوه و تعداد پژوهشگران این برند گسترش پیدا کرد و کیفیت کالاها تثبیت شد. زبرا در سال ۱۹۸۲ در نیویورک آمریکا و در سال ۱۹۹۲ در انگلیس شعب خود را تاسیس کرد  و تا سال ۱۹۹۵ به کانادا و اندونزی وارد شد و تا سال ۲۰۰۱  به مکزیک و شانگهای رفت و در سال ۲۰۱۵ ورودش را به سنگاپور جشن گرفت.

توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
درباره محصول دیدگاهی بنویسید
مرتب سازی بر اساس:
جدیدترین مفیدترین
4 بهمن 1402
کوثر نوشادی
رضایت از مدادنوکی سفید
من خیلی وقت بود دنبال این مداد بودم. هیچ جا رنگ سفیدش رو نداشتن. دو بار هم از دیجی کالا سفارش دادم رنگ سفید-آبی رو فرستادن و مرجوع کردم.وقتی دیدم توی گاج مارکت رنگ سفید و سفید-آبی جداگونه تعریف شده خیلی خوشحال شدم و سفارش دادم. خیلی سریع رسید و دقیقا همونی بود که میخواستم. ممنون از گاج مارکت❤
  • محصول درست
  • ارسال سریع
پرسش و پاسخ

واقعا عالیه فقط یه حرف های انگلیسی H4,fو... نوشته که نمیدونم برای چیه و کدوم بزارم

محمدامین عباسی : 28 آذر 1402

سلام محمدامین جان؛ خوشحالیم که برای شما مفید بوده است

خیلی عالیه جنسش خوبه خوش دست هم هست🌹

مریم یاسین : 23 آبان 1402

سلام مریم جان؛ خوشحالیم که برای شما مفید بوده است

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.