مداد نوکی 0.5 میلی متری زبرا مدل TS-3

امتیاز 14 نفر
4.7 از 5
تولید کننده:
Zebra
پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

به همراه داشتن مداد نوکی با توجه به وزن و ابعادش، دشوار است. برند زبرا با درک این موضوع مداد نوکی مدل TS-3 را طراحی کرده است. این مداد نوکی با طول ایده آل 10 سانتی متر و قطر 5 میلی متر قابلیت حمل در کیف پول، کیف دستی، جیب و ... را دارد.  حمل مدادنوکی TS-3 با داشتن گیره فلزی آسان شده است. جنس بدنه این مداد نوکی از استیل و مخزن نوک آن از فولاد ضد زنگ ساخته شده و از دیگر ویژگی‌های قابل توجه آن می‌توان به وزن سبکش اشاره کرد. ضخامت نوک این مداد نوکی 0.5 میلی متر است.

در سال ۱۹۴۵ تمام امکانات و دستگاه های زبرا تحت حملات بمب گذاری متفقین در جنگ جهانی دوم از بین رفت. اما در سال 1948 اولین برنامه بازسازی اجرا شد و ادامه پیدا کرد و پس از اتمام طرح دوم بازسازی در سال ۱۹۵۰، تولید انبوه و تعداد پژوهشگران این برند گسترش پیدا کرد و کیفیت کالاها تثبیت شد. زبرا در سال ۱۹۸۲ در نیویورک آمریکا و در سال ۱۹۹۲ در انگلیس شعب خود را تاسیس کرد  و تا سال ۱۹۹۵ به کانادا و اندونزی وارد شد و تا سال ۲۰۰۱  به مکزیک و شانگهای رفت و در سال ۲۰۱۵ ورودش را به سنگاپور جشن گرفت.

توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
درباره محصول دیدگاهی بنویسید
مرتب سازی بر اساس:
جدیدترین مفیدترین
30 شهریور 1396
آرش شیخی
مداد نوکی زبرا
مداد نوکی زبرا چرا ناموجود است و موجودش کنید لطفا پاسخ: سلام آرش جان؛ این محصول به زودی مجددا موجود خواهد شد و شما می توانید آن را خریداری کنید. باید لطف کنید و صبور باشید و پیگیر وبسایت گاج مارکت باشید تا در زمان موجود شدن این محصول سریعا مطلع شوید.
اولین نفری باشید که پرسش جدید ثبت می کند

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.