فیلم آموزشی شیمی یازدهم سری مخ نقره ای

آموزش مباحث کتاب درسی + حل تمرین و فعالیت‌ها
امتیاز 13 نفر
4.2 از 5
پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • ویدیوی محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

می‌دانید قیمت هر ساعت معلم خصوصی چه‌قدر است؟ برای درک صرفه‌ی اقتصادی این محصول کافی است که بها‌ی آن‌را با قیمت هر ساعت معلم خصوصی مقایسه کنید. 

داشتن یک معلم خصوصی که هر زمانی که خواستید، بتوانید برای رفع مشکلات درس‌یتان به او مراجعه کنید یک امتیاز است. مجموعه ویدیویی مخ (معلم خصوصی) می‌تواند همان امتیاز برجسته شما نسبت به همکلاسی‌هایتان باشد. می‌توان یک جور دیگر هم به این ماجرا نگاه کرد، بسیاری از دانش‌آموزان دیگر به دنبال یک پَک آموزش تصویری برای درس شیمی پایه‌ی یازدهم هستند که توسط یک مدرس خوب تدریس شده باشد، باید بگوییم مجموعه ویدیویی «مخ»، همان چیزی است که به دنبالش می‌گردید. امروزه بیشتر دست‌اندرکاران عرصه‌ی آموزش، یکی از بهترین و سریع‌ترین راه‌های فراگیری مطالب را روش آموزش از طریق تصویر (ویدیو) می‌دانند. روش تدریسی که در کشور ما نیز به مرور دارد جای خود را در بین دانش‌آموزان و دانش‌پژوهان باز می‌کند. انتشارات بین‌المللی گاج نیز از این مهم غافل نبوده و به همین منظور شروع به تولید مجموعه‌های آموزشی «مخ» نموده است. مخ با تدریس خلاقانه اساتید برتر و حرفه‌ای تولید شده و بی‌شک دانش و تجربه‌ی این اساتید عزیز در خلق محصول پیش رو باعث ارتقا و تثبیت مهارت علمی دانش‌آموزان عزیز خواهد شد. رسالت کاری مخ تولید مجموعه فیلم‌های آموزشی کم‌نظیر (DVD) از مقطع پیش‌دبستان تا کنکور برای همه‌ی دروس بوده و این آغازی است برای تحولی دیگر در عرصه‌ی آموزش.

فیلم آموزشی پیش رویتان دربردارنده‌ی 19 حلقه DVD، با تدریس آقای علی کریم‌پور‌ یزدی است که مباحث شیمی پایه یازدهم را به طور کامل پوشش می‌دهد.

                                                                                   

توضیحات بیشتر
ویدیوی محصول
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
امتیاز و دیدگاه کاربران
اولین نفری باشید که پرسش جدید ثبت می کند

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.