مجله جهان کتاب شماره 9 و 10 - آذر و دی 1396

پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

«درود بر تو و خانواده‌ی کوچکت، امیدوارم که همگی سلامت و روبه‌راه باشید و به دور از آفات دهر. از احوالات این بنده اگر خواسته باشی، به قول آن شخصیت "عبید زاکانی": "هنوز زنده‌ام، و باقی خود دانی!"...

بیرون، از پنجره رو به خیابان در این قهوه‌خانه (در کتابخانه‌ی شهر) پیداست که باد و باران همچنان برقرار است. روزهای قبل که طوفان و بساط خیلی شدیدتر بود، که در این ولایت هم مثل ممالک اطراف معرکه‌ای برپا کرد و زد و دارودرخت‌ها را چپه کرد و سقف خانه‌ها را جا کن کرد و خسارت زیادی به بار آورد. این باد و باران خلایق را از خیابان‌ها تارانده و از تراکم سیل دائمی توریست مقداری کم کرده است؛ البته اگر هوا خوب و آفتابی هم می‌بود برای این جماعت فرق چندانی نمی‌کرد که وسط یکی از زیباترین میدان‌های دنیا می‌لولیدند.» 

نوشته بالا قسمتی از متن شکلات روسی بود که در مجله جهان کتاب شماره 9 و 10 چاپ‌ شده است. از دیگر مطالب این مجله می‌شود به دونا پئولا، دعوت به مهربانی، حکایت حکمت، رویارویی در قلعه سنگ بست، لویاتان قدرت و احترام را از کجا می‌آورند؟ نوشتن در راه و قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی اشاره کرد.

توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
امتیاز و دیدگاه کاربران
اولین نفری باشید که پرسش جدید ثبت می کند

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.