مجله جهان کتاب شماره 11 و 12 بهمن - اسفند 1396

پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

«در فرانسه حدود بیست هزار "مکان" برای عرضه و فروش کتاب وجود دارد. طبق طبقه‌بندی‌های صنف ناشران فرانسه، کتاب از سه طریق عمده در دسترس خوانندگان قرار می‌گیرد:

1. کتاب‌فروشی‌های مستقل یا "غیر زنجیره‌ای" که اغلب در شهرها قرار دارند. طبق آمار صنف ناشران، در فرانسه حدود 2500 کتاب‌فروشی مستقل وجود دارد.

2. کتاب‌فروشی‌های بزرگ زنجیره‌ای ازجمله فنک که به تعریف خودش بزرگ‌ترین کتاب‌فروشی فرانسه است با 90 شعبه در سطح آن کشور. بزرگ‌ترین فنک در مرکز پاریس دارای صد و سی هزار عنوان کتاب است (مثال ایرانی‌اش، در مقیاس کوچک‌تر، شعبه‌های شهر کتاب هستند).

3. پیشخوان‌ها یا بخش‌های مخصوص فروش کتاب که در سوپرمارکت‌ها و روزنامه‌فروشی‌ها و یا موزه‌ها و سینماها عناوین محدودی از تولیدات ناشران را عرضه می‌کنند. حدود 12 هزار از این مراکز در سطح فرانسه وجود دارد

این سه گروه از عرضه‌کنندگان کتاب، خود به کتاب‌فروشی سطح یک، سطح دو یا سطح سه طبقه‌بندی می‌شوند

متن بالا تکه‌ای از مطلب چرخه‌ی کتاب در فرانسه بود که در شماره 8 مجله جهان کتاب که در آبان 1396 منتشرشده است. از دیگر عناوین این شماره می‌توان به پخش بزرگ یا کوچک، ادوارد براون، شرق‌شناس ایران‌دوست، نقد و رد نظریات شرقی و غربی در شاهنامه شناسی، فروغ به روایت فرزانه میلانی،  تورج رهنما و نیم‌خنده‌هایش و... اشاره کرد

توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
امتیاز و دیدگاه کاربران
اولین نفری باشید که پرسش جدید ثبت می کند

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.