خودکار 1 میلی متری پریمک مدل Next Full Color

امتیاز 3 نفر
3.7 از 5
تولید کننده:
Premec

فروشندگان: فروشنده

پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

برند پریمک دست به طراحی خودکاری با سیستم فنری خاص با نام Next زده است. خودکار حاضر دارای نوک ساچمه‌ای بوده که بسیار نرم و روان برروی کاغذ حرکت می‌کند و از طریق نوک 1.0 میلی‌متری خود خطی صاف و بدون لک را بر جای می‌گذارد. این خودکار به دلیل  وزن سبک خود، مناسب نوشتن‌های بلند و طولانی است. همچنین بدنه این خوکار از پلاستیکی نرم و مات ساخته شده که از عرق کردن دست شما جلوگیری می‌کند. بدنه ی این خودکار در 4 رنگ  سبز، قرمز، آبی و مشکی روانه بازار شده است.

در سال ۱۹۶۱ جیورجیو پاگانی شرکت پریمک را با هدف تولید نوک خودکار در شهر لوگانو سوئیس تاسیس کرد. هنر و خلاقیت ایتالیایی به همراه دقت سوئیسی که در محصولات و نوآوری‌های منحصربه‌فرد پریمک به‌کار رفته است، هر بیننده‌ای را مجذوب می‌کند. تولیدات پریمک نمادهای جدیدی در حوزۀ نگارش‌اند و سرشارند از اقلام، مدل‌ها، رنگ‌ها، و چاپ‌های متنوعی که نیازهای گوناگون را رفع می‌کنند. محصولات پریمک طی سال‌های اخیر افتخارات زیادی را در زمینه طراحی محصول کسب کرده است. دریافت نشان تجاری Good Design Award در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۷، نشان German Design Award در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸، و نشان Red Dot در سال ۲۰۱۷ از جمله این افتخارات بوده‌اند.

توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
درباره محصول دیدگاهی بنویسید
مرتب سازی بر اساس:
جدیدترین مفیدترین
1 دی 1396
خودکار پریمک مدل Next Full Color
خیلی سبک، کاملا اندازه ی دست،روان ولی جوهرش رو زیاد نمی پاشه رو کاغذ در نتیجه عالی وعالی ترین
پرسش و پاسخ

رنگش خیلی ضعیفه . گاهی رنگ هم نمیده

ملیکا اسدالهی : 15 تیر 1402

سلام ملیکا جان؛ لطف کنید و با شماره 6420-021 تماس بگیرید تا همکاران خدمات پس از فروش ما در این زمینه شما را راهنمایی کنند

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.