خودکار 0.7 میلی متری استدلر مدل 431M

امتیاز 1 نفر
5.0 از 5
تولید کننده:
Staedtler
پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

شخصی به نام John.J.Lound سعی داشت قلمی بسازد تا بتواند روی چرم‌های دباغی شده بنویسد. او در سال 1888 میلادی موفق به اختراع اولین خودکار شد. مخترع مجارستانی به نام لازلو بیرو در سال 1931 میلادی خودکارهای نوک ساچمه‌ای را اختراع کرد. خودکار نامناسب باعث درد مچ دست و انگشتان می‌شود. کمپانی استدلر برای راحتی شما خودکارهای با کیفیتی طراحی کرده است. خودکار استدلر مدل 431M از سری Triplus بوده که دارای بدنه مثلثی شکل است که به راحتی در دستان شما قرار می‌گیرد و در نوشتن‌های طولانی مدت شما را خسته نمی‌کند. در هنگام نوشتن با این خودکار که دارای نوک ساچمه‌ای بوده عرض خطوط تقریبا برابر 0.7 میلی‌متر است.  یکی از ویژگی‌های این محصول این است که در ارتفاعات که فشار هوا تغییر می‌کند، به طور خودکار فشار جوهر تنظیم شده و مانع از پس دادن می‌شود. همچنین در ساخت این محصول از مواد قابل بازیافت استفاده شده که کمترین صدمه را به محیط زیست وارد می‌کند. 

استدلر یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سازنده نوشت‌افزار در آلمان است. نام استدلر از سال 1662 میلادی توسط فردریش استدلر به دلیل ساخت مداد نورنبرگ است، اما شهرت اصلی آن به دلیل شخصی به نام یوهان سباستین استدلر بوده که در سال 1835 یک کارگاه کوچک ساخت مداد را به یک واحد صنعتی تبدیل کرد. امروزه استدلر 21 شعبه رسمی و 150 نمایندگی در سراسر جهان دارد که جزء بالاترین استانداردها در طراحی، تکنولوژی عملکرد، حفظ محیط زیست و کیفیت برند در سطح جهان محسوب می‌شود.

  

توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
درباره محصول دیدگاهی بنویسید
مرتب سازی بر اساس:
جدیدترین مفیدترین
12 بهمن 1396
مهدي جمالي
عالی
خودکار ارگونومیک ،روان و با کیفیت ! نقاط قوت:خوش دست،روان ،و با کیفیت ،پخش نشدن جوهر نقاط ضعف:هنگام نوشتن کمی سرو صدا میکنه(نوک خودکار در جای خودش حرکت میکنه البته صدای اون آزار دهنده نیست.) باز هم از فروشگاه گاج مارکت به خاطر سرعت عمل ، کیفیت خیلی خوب بسته بندی ودقت در ارسال لوازم خریداری شده تشکر می کنم .
اولین نفری باشید که پرسش جدید ثبت می کند

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.