بازی فکری استوژیت

امتیاز 2 نفر
5.0 از 5
تولید کننده:
انتشارات هوپا

فروشندگان: فروشنده

پشتیبانی 24 ساعته
فرصت 7 روزه بازگشت کالا
تضمین کیفیت کالا
پرداخت امن از درگاه بانکی
  • درباره محصول
  • اطلاعات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • پرسش و پاسخ
توضیح کلی

استوژيت یک بازی سرگرم‌کننده چند نفره است که تا هشت بازیکن قادر به انجام آن هستند. بازی این‌گونه شروع می‌شود که یک بازیکن به‌عنوان استوژیتاک (راوی) انتخاب می‌شود و به همه‌ بازیکن‌ها شش کارت می‌دهد. روی هر کارت یک تصویر وجود دارد. استوژیتاک یکی از کارت‌های خود را انتخاب کرده و آن را به هر صورتی که مایل است، توضیح می‌دهد. این‌ توضیح نباید آن‌قدر سخت و دشوار باشد که کسی متوجه آن نشود و درعین‌حال نباید آسان باشد. هدف این است که چند نفر (نه همه‌ی بازیکن‌ها) بتوانند کارت موردنظر را حدس بزنند. 

کارت‌ها پخش‌شده و همه‌ی بازیکن‌ها شش کارت تصویر دارند. راوی نیز یک شرح برای یک کارت تعریف می‌کند. این تعریف می‌تواند یک شعر، کلمه یا هر چیز دیگری باشد. به‌عنوان مثال واژه خیر و شر را انتخاب می‌کنیم. همه‌ی بازیکن‌ها به کارت‌ها نگاه کرده و کارتی را که بیشتر به این موضوع نزدیک است، انتخاب می‌کنند.

استوژیت یک صفحه بازی دارد که از یک تا هشت شماره‌گذاری شده است. راوی کارت‌های بازیکن‌ها و کارت خودش را جمع کرده و به‌صورت اتفاقی روی صفحه‌ی بازی می‌چیند. حالا بازیکن‌ها با دیدن کارت‌ها باید بفهمند کارت راوی کدام است. جذابیت بازی در تنوع طرز تلقی است؛ یعنی همه از یک موضوع واحد برداشت‌های متفاوتی داریم.

توضیحات بیشتر
اطلاعات محصول
توضیحات بیشتر
امتیاز و دیدگاه کاربران
اولین نفری باشید که پرسش جدید ثبت می کند

خریداران این محصول‌،محصولات زیر را هم خریده‌اند

جهت ثبت اطلاع رسانی، لازم است وارد حساب کاربری خود شوید.